Thursday, November 5, 2009

Demam Pak Bara

Cychamas mendapat maklumbalas dari beberapa individu yang mahukan Projek Pak Bara diteruskan, dan setelah perbincangan meja bulat dijalankan oleh CHM komiti Taiping yang di Pengerusikan oleh 9W2DMG maka projek ini akan diteruskan dan satu JawatanKuasa kerja akan dibentuk untuk melancarkan program ini. Turut hadir dalam meting malam tadi adalah OCC, VZO , BPT dan XPT. Cychamas mohon maaf kerana tidak dapat menghadirkan diri kerana ada urusan kerja yang tak dapat dielakkan. Terima kasih buat OCC yang menghantar email keputusan mesyurat tersebut.
Mengikut kata beliau Group dari Utara ada lebih kurang 15 stesen yang dah bersetuju untuk menyertai kayuhan ini, 4 dari group YR, JEN mungkin dengan rakan beliau dan masih meracun, Taiping group yang dah pasti 3 stesen. Group dari Ipoh dan Sri Iskandar masih belum ada berita. Beliau sendiri ditugaskan untuk mendapatkan pengesahan senarai nama yang ingin turut serta.
Di jangkakan pada akhir bulan ini satu group akan ke Pak Bara bagi meninjau jalan2 yang bakal dilalui dan untuk membuat tempahan awal hotel yang kita sedia maklum bahawa program ini akan jatuh pada hari cuti umum. kerjasama anda amat dihargai dan tarikh tutup bagi pengesahan penyertaan adalah pada atau sebelum 24 november ini. Bilik akan ditempah berdasarkan jumlah terakhir pada hari tersebut.

Tunggu senarai peserta akan dimasukkan disini setelah mendapat pengesahan dari 9W2OCC.

Carioo..73

2 comments:

  1. Nama:Saiful Firdaus Bin Abdul Shukor
    IC No:761107-08-5179/A3503892

    ReplyDelete
  2. Nama:Mohd Kamel Mustafa
    IC No:750801-02-5383

    ReplyDelete